[UPDATE] WK China - ALLE laatste informatie!

Voor alle snelheidsfreaks... Info over tactieken, trainingen, wedstrijden, ....

Moderators: Mods, Admins.

Berichtdoor Gast op 31 aug 2005, 07:11

Nee, Hilde werd wereldkampioen in Australie

De 20km afvalling; Maaike gevallen, Nele rond de 9de plaats.
Nele, een onoplettendheid die genadeloos is afgestraft.

Dames starten zo met Jelena en Britta.

Davy
Gast
BIC - Blade Duke
BIC - Blade Duke

Berichtdoor Gonda op 31 aug 2005, 07:35

In 1996 in Padova, Italië werd Anja Decoster wereldkampioene op de 1500 m.

Datzelfde WK werd Wouter Heytens 3de op de marathon in Treviso, maar de renner die zilver haalde en voor Zwitserland uitkwam, werd later gedeklasseerd omdat er gefoefeld was met zijn paspoort.
De medaille moest door deze zwitserse italiaan ingeleverd worden maar dat is nooit gebeurd. Na talrijke aanmaningen van hieruit werd wijselijk besloten om de bronzen medaille alleszins te behouden.
Wouter heeft dus nooit de zilveren gekregen en de renner die vierde werd en dus brons moest ontvangen, heeft hoogstwaarschijnlijk ook nooit zijn medaille ontvangen.
Gonda
BIC - Blade Horseman
BIC - Blade Horseman

Intussen resultaat Nele bevestigd..

Berichtdoor Tismai op 31 aug 2005, 08:40

20 km afvalling
opnieuw top tien : 9de plaats voor Nele, Maaike eindigt 24ste.
Afbeelding
Intussen zijn ook de dames seniors gestart...
en spijtig genoeg strijden de Belgen niet meer mee...
Tismai
BIC - Blade Knight
BIC - Blade Knight

Berichtdoor Gast op 31 aug 2005, 09:27

Jelena zelfde probleem als Nele, Jelena voelde haar wel niet 100%. Ze had last van een slap gevoel in de benen, waarschijnlijk aan de warmte te wijten. Britta ook afgevallen.

Kwinten gevallen in de afvallingskoers en niet meer kunnen terugkomen.

Davy
Gast
BIC - Blade Duke
BIC - Blade Duke

Als ik het goed begrijp ..

Berichtdoor Tismai op 31 aug 2005, 09:43

is het nu afwachten tot vrijdag voor de marathon?
:-(
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Tismai op 31 aug 2005, 10:13, in totaal 1 keer bewerkt.
Tismai
BIC - Blade Knight
BIC - Blade Knight

Berichtdoor Gast op 31 aug 2005, 09:49

neen Hilde haalde goud op de (halve) marathon in Australië. Perth als ik me niet vergis. Het jaar daarna haalde Anja goud op de 1000m (? niet zeker).

Wouter Heytens ... kan me daar nog iets van herinneren. Was hij niet oorspronkelijk derde? En was diegene die eerste of 2de was een Italiaan in een Zwitser pakske?

grtjs
Gast
BIC - Blade Duke
BIC - Blade Duke

Nele zat verdomme goe in koers tijdens de afvalling

Berichtdoor Tismai op 31 aug 2005, 14:44

zie ze hier op derde 3e stek

gepikt van Peter Doucet z'n site :

Afbeelding
Tismai
BIC - Blade Knight
BIC - Blade Knight

Berichtdoor Vincent op 31 aug 2005, 15:47

Anonymous schreef:neen Hilde haalde goud op de (halve) marathon in Australië. Perth als ik me niet vergis. Het jaar daarna haalde Anja goud op de 1000m (? niet zeker).

Wouter Heytens ... kan me daar nog iets van herinneren. Was hij niet oorspronkelijk derde? En was diegene die eerste of 2de was een Italiaan in een Zwitser pakske?

grtjs

Uitslagen (top 3) van de WK's en EK's vind je op http://www.sports123.com/isk/index.html
Vincent
BIC - Blade Knight
BIC - Blade Knight

Berichtdoor Nikè op 31 aug 2005, 16:38

Anonymous schreef:neen Hilde haalde goud op de (halve) marathon in Australië. Perth als ik me niet vergis. Het jaar daarna haalde Anja goud op de 1000m (? niet zeker).

grtjs

Sorry dit kwam van mij :$ Bovendien had ik blijkbaar ook pg 5 over het hoofd gezien... Maar Gonda heeft me dus duidelijk beantwoord!
Nikè
BIC - Blade Crusader
BIC - Blade Crusader

Berichtdoor Gast op 01 sep 2005, 09:14

Het begind hier stillaan uit de hand te lopen, juist een renster van Chilie die een koersrechter aanviel. Een horde chineese politie agenten die er tussen moesten komen. En ik die mijn fototoestel niet bij heb... spijtig:-)

Davy
Gast
BIC - Blade Duke
BIC - Blade Duke

Berichtdoor Gast op 01 sep 2005, 09:24

Aanloop van de vechtpartij was een Argentijnse die een Chileense blokeerde, Chileense sloeg de Argentijnse en vervolgens de koersrechter die er tussen zat. Twee Argentijnse zijn geschorst voor de rest van het kampioenschap
Wij belgskes zijn toch braaf he..

Davy
Gast
BIC - Blade Duke
BIC - Blade Duke

laatste dag op de weg

Berichtdoor Davy op 01 sep 2005, 09:37

Vandaag komen de belgen niet aan de bak, morgen is het nog een heel belangrijke dag met de marathon voor jun en sen.
Daar verwachten we nog veel van Nele en Maaike, Jelena en Britta bij de dames. Bij de Heren Wouter en Kwinten.
Het is een parcours van 21km, 2ronden dus rond een meer. Niet veel aan te zien voor de toeschouwers maar voor onze renners zeker een voordeel.
Zaterdag middag nemen we dan de vlieger terug, normaal landen we zaterdag rond 20u te zaventem. Het is +/-10uur vliegen maar omdat we 6uur terug in de tijd gaan komen we nog zaterdag aan.

Davy
Davy
BIC - Blade Crusader
BIC - Blade Crusader

Berichtdoor Davy op 01 sep 2005, 09:38

Ik heb hier nog een hoop foto's die op de site moeten komen maar het is hier heel moeilijk om ze door te sturen, ze volgen later.
Davy
BIC - Blade Crusader
BIC - Blade Crusader

Berichtdoor Gast op 01 sep 2005, 10:25

Chineeskes worden hier nu helemaal zot. Voor in de marathon de tijdsregistratie chips te gebruiken vragen ze 100euro per persoon. Het is hier al een kleine rel tussen de team verantwoordelijken en de organisatie, het ziet eruit dat het nog een lange avond wordt.

Davy
Gast
BIC - Blade Duke
BIC - Blade Duke

Berichtdoor Nikè op 01 sep 2005, 11:24

Nog heel veel succes op de marathon gewenst! Geef er nog nen laatste stevige lap op ;-)
Nikè
BIC - Blade Crusader
BIC - Blade Crusader

VorigeVolgende

Keer terug naar Skeeleren.