Skeelerke schreef:Haalbaar?? Er zijn toch niet genoeg renners om zoiets te laten werken...

Hierop zitten bv de turnsters en turners (acro en toestelturnen), de voetballers (KAGent bv), wielrennen, atletiek , ... Deze trainen 's morgens vroeg, gaan naar school en trainen 's middags weer, daarna gaan ze even huiswerk maken en dan weer trainen...

Huub | B.I.C. Kru schreef:Skeelerke schreef:Haalbaar?? Er zijn toch niet genoeg renners om zoiets te laten werken...
dat weet ik dus nt, ik dacht van wel...
als ik zo een zicht heb op de jongere werking, dan dacht ik toch wel een 10tal beloftevolle te kunnen halen (of zie ik het dus echt helemaal verkeerd????)
je hoeft gn school op te richten met enkel skeelers...
Je kan ze perfect laten aansluiten bv in het sporthotel, daar zitten bv momenteel ook maar 4 wielrenners...
alle, er zou wel wat werk zijn, en heel wat uitdokter werk; maar het lijkt me wel haalbaar (theoretisch gezien...)
wie zet me effe met mijn 2 skates op de grond???![]()
![]()
![]()
![]()

Kevin schreef:Ik heb het niet over de algemene groep. maar als je iets doet, moet je het goed doen, en moet iedereen er ook achter staan. ik hoop dat je daarmee akkoord bent?
er moet eens met een werkgroep gekeken worden wat de streefdoelen zijn. Ik wil me gerust mee inzetten, net als dit jaar. maar ik wil niet het gevoel hebben alleen te moeten werken.
Aan Herman & Frank V.G. & Davy & Dirk heb je bv al een goede steun om te werken. nu nog de uitwerking.
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd, right? Maar we zijn wel op de goede weg. Dat ziet iedereen toch?

Gebruikers op dit forum: Yahoo [Bot] en 1 gast