[UPDATE] WK China - ALLE laatste informatie!

Voor alle snelheidsfreaks... Info over tactieken, trainingen, wedstrijden, ....

Moderators: Mods, Admins.

Berichtdoor Skeelerke op 06 sep 2005, 15:05

Haalbaar?? Er zijn toch niet genoeg renners om zoiets te laten werken...
Skeelerke
BIC - Blade Crusader
BIC - Blade Crusader

Berichtdoor Huub | B.I.C. Kru op 06 sep 2005, 15:10

Skeelerke schreef:Haalbaar?? Er zijn toch niet genoeg renners om zoiets te laten werken...

dat weet ik dus nt, ik dacht van wel...
als ik zo een zicht heb op de jongere werking, dan dacht ik toch wel een 10tal beloftevolle te kunnen halen (of zie ik het dus echt helemaal verkeerd????)
je hoeft gn school op te richten met enkel skeelers...
Je kan ze perfect laten aansluiten bv in het sporthotel, daar zitten bv momenteel ook maar 4 wielrenners...
alle, er zou wel wat werk zijn, en heel wat uitdokter werk; maar het lijkt me wel haalbaar (theoretisch gezien...)

wie zet me effe met mijn 2 skates op de grond???
;) :grin: :lol: :grin: ;)
[center]Afbeelding
mobile: +32 496/89.14.71 | fax: +32 9/324.42.24
mail: huub@BelgianInlineCenter.be | Skype: huub80[/center]
Huub | B.I.C. Kru
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor bert096 op 06 sep 2005, 15:24

Hierop zitten bv de turnsters en turners (acro en toestelturnen), de voetballers (KAGent bv), wielrennen, atletiek , ... Deze trainen 's morgens vroeg, gaan naar school en trainen 's middags weer, daarna gaan ze even huiswerk maken en dan weer trainen...

ook tijddens de LO lessen, en de keuzevakken
There's no place like 127.0.0.1
bert096
BIC - Blade Lord
BIC - Blade Lord

Berichtdoor Skeelerke op 06 sep 2005, 16:15

Huub | B.I.C. Kru schreef:
Skeelerke schreef:Haalbaar?? Er zijn toch niet genoeg renners om zoiets te laten werken...

dat weet ik dus nt, ik dacht van wel...
als ik zo een zicht heb op de jongere werking, dan dacht ik toch wel een 10tal beloftevolle te kunnen halen (of zie ik het dus echt helemaal verkeerd????)
je hoeft gn school op te richten met enkel skeelers...
Je kan ze perfect laten aansluiten bv in het sporthotel, daar zitten bv momenteel ook maar 4 wielrenners...
alle, er zou wel wat werk zijn, en heel wat uitdokter werk; maar het lijkt me wel haalbaar (theoretisch gezien...)

wie zet me effe met mijn 2 skates op de grond???
;) :grin: :lol: :grin: ;)

Beloftevolle renners zijn er zeker!! En 10 zijn er gemakkelijk!! Maar... skeeleren kan je niet vergelijken met wielrennen. Bij skeeleren heb je een tiental verschillende disciplines, terwijl het bij wielrennen allemaal hetzelfde is, en zoals je wel weet zijn de intresses bij het skeeleren wel degelijk uiteenlopend he. Verder moet je ook 10 (om er een getal op te plakken) renners van hetzelfde niveau hebben, en daar wringt het schoentje ook wel denk ik...
Skeelerke
BIC - Blade Crusader
BIC - Blade Crusader

Berichtdoor Jelle Spruyt op 06 sep 2005, 16:17

Kevin schreef:Ik heb het niet over de algemene groep. maar als je iets doet, moet je het goed doen, en moet iedereen er ook achter staan. ik hoop dat je daarmee akkoord bent?

er moet eens met een werkgroep gekeken worden wat de streefdoelen zijn. Ik wil me gerust mee inzetten, net als dit jaar. maar ik wil niet het gevoel hebben alleen te moeten werken.

Aan Herman & Frank V.G. & Davy & Dirk heb je bv al een goede steun om te werken. nu nog de uitwerking.

Rome is ook niet in 1 dag gebouwd, right? Maar we zijn wel op de goede weg. Dat ziet iedereen toch?

Tuurlijk moet je iets goed doen. Maar er gaan altijd mensen zijn die ergens tegen zijn. Ieder zijn goed recht, maar als je met een groep mensen kunt samenwerken die er honderd procent voor gaan, waarom niet dan? Zelfs wanneer niet iedereen akkoord is..

Werkgroepen is allemaal een goed idee enzo, maar het zou toch leuk zijn als we nu eens iets echt zouden kunnen doen ipv er alsmaar over te praten.

Over de skeelerschool, zou theoretisch kunnen maar , we kunnen het denk ik beter stap voor stap aanpakken. De school in Nantes is er ook niet direct gekomen. Als we beginnen met 1 stapje enzovoort zullen we er ook al baat bij hebben.

greets
Jelle Spruyt
BIC - Blade Crusader
BIC - Blade Crusader

Vorige

Keer terug naar Skeeleren.